18 5'12 Victoria Beckham: The Times Luxx Magazine

The New issue of The Times Luxx Magazine came out this morning with the Saturday Times Newspaper.




imagebam.com 
 Thanks to CherylSpainFans



'I love what I do and Harper's here - she comes to work with me every day,' saysVictoria, 38.
'We do everything together.'
Victoria, whose clothing range won Designer Brand Of The Year at theBritish Fashion Awards last year, says she's 'very thankful' that she's been accepted by the fashion industry.
She's proud of how popular her products have become.
'I've always had to prove myself,' Victoria tells The Times Luxx.
'I've never been one of those people who was handed everything. I've had to work very hard.
'Financially I don't need to do it, but it's my passion.'
----------------------------------------------------------------
'Me encanta lo que hago y Harper esta conmigo - viene conmigo al trabajo todos los dias. Hacemos todo juntas.'
La marca Victoria Beckham ganó un premio como Marca de Diseñador del Año en los Premios de la Moda de Inglaterra el año pasado y Victoria dice estar muy agradecida de haber sido aceptada en la industria de la moda.
La diseñadora está orgullosa de lo popular que son sus productos ahora.
'Siempre tuve que probarme a mi misma que podía. Nunca fui de esas personas que reciben todo en bandeja. Yo tuve que trabajar mucho. Financieramente, no necesito trabajar, pero es mi pasión.'

No comments: